Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Με κάθε λέξη


Con Toda Palabra


 Με κάθε λέξη 
Con toda palabra
Με κάθε χαμόγελο    
Con toda sonrisa 
Με κάθε βλέμμα
Con toda mirada

Με κάθε άγγιγμα
Con toda caricia

Έρχομαι πιο κοντά με το νερό 
Me acerco al agua

πόσιμο φιλί σου
Bebiendo tu beso  

το φως του προσώπου σας
La luz de tu cara
το φως του σώματός σας
La luz de tu cuerpo
Είναι μια προσευχή επιθυμία 
Es ruego el quererte

Είναι ένα σιωπηλό τραγούδι 
Es canto de mudo

Μια τυφλή ματιά 
Mirada de ciego
Ένα γυμνό μυστικό 
Secreto desnudo
Έχω παραδώσει τα όπλα σας
Me entrego a tus brazos

με φόβο και με ηρεμία 
Con miedo y con calma

και μια προσευχή στα χείλη μου 
Y un ruego en la boca
και μια προσευχή στην καρδιά μου   
Y un ruego en el alma 
Με κάθε λέξη 
Con toda palabra

Με κάθε χαμόγελο  
Con toda sonrisa
Με κάθε βλέμμα 
  Con toda mirada
Με κάθε άγγιγμα 
Con toda caricia
Έχω έρθει πιο κοντά στη φωτιά 
Me acerco al fuego

ας κάψει όλα 
Que todo lo quema

το φως του προσώπου σας 
luz de tu cara
το φως του σώματός σας
La luz de tu cuerpo
Είναι μια προσευχή επιθυμία 
Es ruego el quererte
Είναι ένα σιωπηλό τραγούδι  
Es canto de mudo
Μια τυφλή ματιά  
Mirada de ciego
Ένα γυμνό μυστικό  
Secreto desnudo
Έχω παραδώσει τα όπλα σας 
Me entrego a tus brazos
με φόβο και με ηρεμία  
Con miedo y con calma
και μια προσευχή στα χείλη μου 
Y un ruego en la boca
και μια προσευχή στην καρδιά μου 
Y un ruego en el alma




















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.